tisdag 24 februari 2009

Varför?

Jo, därför att jag funnit Skrivpuff och greppar möjligheten att få skriva under press, med ett syfte och med ett specifikt innehåll som ändras från dag till dag. Ser en enormt trevlig utmaning i att leverera ord som en beställningsvara. Att se om mitt skrivande duger, är varierbart, få respons på gott och ont och utmana mig själv till att nå högre.
Mina mammatankar svämmar över och denna skrivlåda blir hädanefter min plats där jag lägger allt överflöd av mera reglerat slag.
Hoppas att ni tycker att det kan bli lika spännande som jag. Kanske som att stänga in ett bi under ett glas. Jag kanske öppnar själva Pandoras ask.
Vi får väl se, nu börjar jag resan iallafall. Håll i hatten.

2 kommentarer:

  1. Välkommen! Ska bli kul att höra mer från dig!

    SvaraRadera
  2. Kul att du också börjat skriva! Hoppas du får ut något av det :)

    SvaraRadera